RODAAN AL GALIDI BETOVERT IN RAUS # 23.

Doornroosje

Uit een raam van een sprookje

zie ik je, is het waar

dat alleen een prins

jouw slaap kan beëindigen?

Stel je voor dat ik

de lippen van je slaap

kus.

In plaats van je wekken

slaap ik naast je.

Geloof me,

jouw slaap,

hoe lang ook,

is beter.

Eén fee

is minder erg dan talloze kwade broers.

Misschien vind je me hard

als ik je leven zonder jou rechtvaardig,

maar ik heb het meegemaakt.

Het is niet makkelijk,

deze wereld van gewoonten.

Persoonlijk

sliep ik ook,

maar de kou

beet het sprookje waarin ik sliep

en vanaf dat moment

zette ik vallen voor de slaap

zonder hem te vangen.

Ik verzeker je

dat niet wakker worden uit een droom

minder erg is dan niet kunnen slapen

in een nachtmerrie.

Over rausmagazine

Raus magazine is een initiatief van de kunst van het weglaten (www.kvhw.nl), puls ontwerp (www.pulsontwerp.nl) en jorg van www.jorg.nu. Raus komt vrij onregelmatig aus.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op RODAAN AL GALIDI BETOVERT IN RAUS # 23.

  1. Marloes de Moor zegt:

    Wonderschoon!

Geef een reactie

