ALICE ONTTREKT LUCHT.

Vacuüm

Ik raak je niet aan

Maar ik voel jou

Ik ken je niet

Maar ik zie jou

Ik voel jouw pijn daar waar het het zeerste doet

DAAR 

Die pijn die niet te omschrijven is

Die geen geluid kent

(Behalve dan het vacuüm trekken ervan)

En eigenlijk ook geen naam

En geen tranen, zeker geen tranen!

Maar ik zie ze wel

Kijk daar gaan ze

Kijk eens achter je

Zie je mij?

Over rausmagazine

Raus magazine is een initiatief van de kunst van het weglaten (www.kvhw.nl), puls ontwerp (www.pulsontwerp.nl) en jorg van www.jorg.nu. Raus komt vrij onregelmatig aus.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op ALICE ONTTREKT LUCHT.

Geef een reactie

