Hugo, Bertien en Amber zoeken kleinste geluiden op (under construction)

De kleinste geluiden uit mijn leven: het knipperen van mijn ogen, het razend ruisen van het bloed door mijn aderen, het ruisend razen van het bloed door mijn aderen, het schuiven van zand op mijn vijfde inderdaad in de zandbak, de zon horen schijnen ; ), het-geluid-van-net-na-dat- de-klok-is-stil-gaan-staan, samen zwijgen, de dode toon, nogal plakkend zout tussen duim en wijsvinger, dat ene versnipperde TDK C90 bandje waar niets meer op te horen was maar dat zelf nog wel een droog-knisperend geluid gaf, het rollen van die glimmende haarspeld van mijn oma op dat gladde oppervlak ik denk haar kaptafel, vallen van sneeuw, en smelten van sneeuw, het plakkende geluid van plakken met een Prittstift, ‘even die penseel checken of de haren nog soepel zijn’ en die ene keer toen ik met ongelofelijk mooi weer in een doodskist lag bij die voorstelling op dinsdag bij het Festival aan de Werf. Jouw vingertoppen net boven mijn huid horen. En de stilte in mij. Kan die overlappen met de stilte in…

Over rausmagazine

Raus magazine is een initiatief van de kunst van het weglaten (www.kvhw.nl), puls ontwerp (www.pulsontwerp.nl) en jorg van www.jorg.nu. Raus komt vrij onregelmatig aus.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

